Γυμναστική: 5 λάθη που προσθέτουν κιλά

12 Οκτωβρίου 201522:00

Η πρωινή γυμναστική, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας, να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και να αποκτήσετε ενέργεια. Εντούτοις, ενώ η γυμναστική μπορεί να βοηθήσει στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων, μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα αν κάνετε τα εξής 5 λάθη:

1. Δεν τρώτε πριν την γυμναστική: Εάν ξεκινήσετε τη γυμναστική με άδειο στομάχι τότε δεν θα έχετε την απαραίτητη ενέργεια για να ασκηθείτε αποτελεσματικά. Προσπαθήστε να καταναλώσετε 100 με 200 θερμίδες σε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και υδατάνθρακες μια ώρα πριν την γυμναστική.

2.Δεν κοιμάστε αρκετά: Εάν δεν έχετε κοιμηθεί τουλάχιστον 7 -8 ώρες πριν την πρωινή γυμναστική, τότε όχι μόνο δεν θα μπορέσετε να κάνετε σωστά την άσκηση αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

3. Τρώτε υδατάνθρακες μετά τη γυμναστική: Το γεύμα μετά το γυμναστήριο μπορεί να καθορίσει την όρεξή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προτιμήστε ένα πρωινό που δεν περιλαμβάνει μόνο υδατάνθρακες αλλά επιλέξτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

4.Δεν πίνετε αρκετό νερό: Πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη γυμναστική καλό είναι να πίνετε νερό ώστε να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας. Μην περιμένετε να αισθανθείτε δίψα για να πιείτε νερό, αλλά να έχετε πάντα μαζί σας νερό .

5.’Κόβετε’ πολλές θερμίδες από το διαιτολόγιό σας: Εάν κάνετε γυμναστική και ταυτόχρονα ακολουθείτε μια δίαιτα με λίγες θερμίδες, γρήγορα θα κουραστείτε. Προσπαθήστε να τρώτε ισορροπημένα γεύματα πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και υδατάνθρακες ώστε να ικανοποιείτε την όρεξή σας χωρίς να παχαίνετε και χωρίς να πεινάτε όλη μέρα.

Πηγή: kathimerini.gr

Αρθρογράφος

mm
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο [email protected]